Selasa, 9 Disember 2014

BV ALFALFA CONCENTRATED


 
 
APA ITU ALFALFA?
Alfalfa adalah tumbuhan berbunga saka dalam keluarga kekacang yang biasanya boleh hidup empat hingga lapan tahun, tetapi boleh hidup lebih daripada 20 tahun, bergantung kepada pelbagai dan iklim. Tumbuhan kecil berbunga ungu tumbuh dengan ketinggian sehingga 1 meter. Kilang alfalfa mempunyai sistem akar yang luar biasa, yang banyak, kadang-kala laluan lebih daripada 15 meter yang menjadikan alfalfa sangat baik dalam menyerap lebih banyak mineral dan vitamin yang tidak biasa dijumpai di permukaan tanah. Sistem akar yang mendalam membuatnya sangat berdaya tahan, terutama untuk musim kemarau.




 


alfalfa seed
 

Alfalfa adalah semulajadi yang tinggi dalam mineral seperti kalsium, magnesium dan besi dan mineral dan vitamin penting yang lain, termasuk A, D, E, K, dan juga keluarga yang penuh dengan vitamin B, Biotin, asid folik, kalium dan lain-lain lagi, sebagai juga sangat tinggi dalam protein, terutama apabila kering.


 The alfalfa perkataan berasal daripada bahasa Arab, khususnya frasa al-FAC-facah, yang bermaksud "Bapa kepada semua makanan" kerana ia sangat kaya dengan nutrien penting yang menjadikan ia makanan tambahan yang baik untuk kegunaan manusia.


 Herba alfalfa dipercayai mempunyai sambungan terus ke menurunkan kolesterol, yang sekali lagi berkaitan langsung dengan semua vitamin dan mineral yang positif ia mengandungi. Herba alfalfa adalah sangat baik di detoksifikasi dan menulenkan darah serta menggalakkan pemulihan dan pembaharuan sel. Akibatnya, penggunaan biasa alfalfa boleh menurunkan tekanan darah dan hormon-kira. Apabila digunakan dengan kerap, ia bertindak sebagai alternatif kepada lebih ubat-ubatan kaunter sakit untuk sakit kepala atau migrain kerana kalsium dan magnesium tahap yang tinggi.
 
Juga sesuai untuk kanak-kanak




APAKAH KEBAIKAN ALFALFA?
 1. menyahtoksin
Toksin mengintai di dalam setiap sudut. Badan kita juga menghasilkan sisa metabolik yang perlu dineutralkan dan detoxified harian. Alfalfa menggalakkan perkumuhan toksin dan bahan.

 2. Menggalakkan sistem pencernaan yang baik
Seperti alfalfa mengandungi sejenis enzim pencernaan dipanggil betaine, ia boleh membantu menggalakkan penghadaman yang baik.

3. badan Alkalizes
Sebuah badan berasid adalah sebuah magnet untuk penyakit dan penyakit. Alfalfa membantu meneutralkan keasidan badan dan mengalkali sendiri sama ada mencegah masalah kesihatan atau membantu bagi mengatasinya.

4. Menghilangkan bau nafas
Kilang alfalfa mempunyai ciri-ciri penyembuhan yang bermanfaat terhadap bau mulut dan bau badan kerana saluran penghadaman yang tidak sihat. Selepas itu, ia meningkatkan fungsi sistem imun.

5. Mengurangkan haba badan yang berlebihan
Sesetengah makanan boleh menyebabkan haba dalaman. Salah satu kegunaan yang paling popular Alfalfa adalah untuk mengurangkan haba badan.

 6. Menambah darah & menyampaikan oksigen lebih penting
Klorofil, pigmen hijau dalam tumbuhan alfalfa adalah sangat serupa dengan hemoglobin, pigmen merah dalam sel-sel darah merah kita yang membawa oksigen ke seluruh badan. Ini komposisi bermanfaat meningkatkan bilangan sel-sel darah merah di dalam badan dan seterusnya meningkatkan keupayaan membawa oksigen yang diperlukan untuk sistem badan.

 
7. Menambah darah & menyampaikan oksigen lebih penting





Jika nak tahu lebih lanjut boleh call yana 019-372 0474



xoxo,
Yana



Tiada ulasan:

Catat Ulasan