Khamis, 4 Disember 2014

MINERAL COFFEE






Mineral Coffee ialah satu-satunya kopi yang mengandungi garam buluh. Gabungan unik garam buluh semulajadi dari korea dan adunan kopi robusta tanpa gula ini memberikan kopi mineral satu rasa yang enak malah mengandungi kebaikan untuk tubuh badan. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti Magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan Kalsium.  

Wait! Garam buluh?? Coffee letak garam buluh??  

Sebenarnya, menambah garam ke dalam kopi bukanlah sesuatu yang pelik bagi warganegara Scandinavia, Turkey dan juga Hungary. Secubit garam ke dalam kopi mereka menghasilkan rasa yang lebih kuat dan nampak lebih berbuih.  

Apa itu garam buluh?  
Garam buluh ialah garam asli yang dimasak didalam buluh menggunakan cara memasak tradisional tanpa alatan moden. Teknik memasak garam buluh berasal dari Korea beribu-ribu tahun dahulu, dan didapati menyingkirkan sebarang pencemaran laut juga menaikkan kandungan mineral yang sedia ada dalam garam. Garam buluh mengandungi kandungan mineral magnesium yang tinggi dan mineral-mineral lain yang baik untuk badan kita seperti zat besi, kalsium dan potassium. Mineral-mineral yang ada membantu badan kita menyerap nutrien ke dalam badan.  
 
 
Antara Keistimewaan Mineral Coffee:  
 
☆ ANTIPENUAAN - agen antioksida yang baik.  
☆ MENGAWAL PH BADAN, boleh menuetralkan toksin berasid dengan cepat seperti asid urik,gula dalam darah,kolestrol dan lain-lain.  
☆ MENCEGAH dan MERAWAT penyakit kronik seperti penyakit jantung, darah tinggi, buah pinggan, kencing manis, migraine, kanser dan lain-lain masalah kesihatan.  
☆ MEMBAIKI MASALAH SISTEM PENGHADAMAN seperti gastrik, ulser perut, masalah usus, buasir sembelit, juga sebagai diet yang ekonomi.  
☆ Mempunyai kesan DETOKSIFIKASI.  
☆ Melegakan masalah ALAHAN, pigmentasi dan lain-lain masalah kulit.  
☆ Memberi TENAGA dan juga kualiti KESIHATAN YANG BAIK kepada badan.
☆ Kaya dengan ANTIOKSIDA  
☆Dapat membantu melegakan STRESS dan KELETIHAN.  
☆Kaya dengan MINERAL seperti magnesium, iron, pottassium dan kalsium.  
☆Coffee TANPA GULA tetapi rasanya tetap manis.  
☆TANPA PEWARNA  
☆TANPA BAHAN PERASA.

Nak Cuba? bolehlah contact yana 019-372 0474

xoxo,
Yana

Tiada ulasan:

Catat Ulasan